Bezpieczne zakupy
Pandemia COVID-19 spowodowała konieczność podejmowania natychmiastowych działań marketingowych wśród właścicieli sklepów. Konieczność dostosowania się do stale zmieniających się obostrzeń, wytycznych oraz restrykcji, wykreowała nowe założenia strategii marketingowej wielu firm.
Wybuch pandemii istotnie wpłynął także na konsumentów, którzy nie tylko zmienili swoje dotychczasowe podejście do dokonywania zakupów, ale także zmianie uległy oczekiwania wobec sprzedawców oraz właścicieli obiektów. Na obecnym etapie trwania pandemii COVID-19 właściciele sklepów, powinni skupić się przede wszystkim na zapewnieniu poczucia bezpieczeństwa klientom oraz pracownikom. Wszelkie zmiany w modelach operacyjnych i biznesowych, pośrednio lub bezpośrednio wpływają na doświadczenia konsumentów.
Nowa rzeczywistość wymaga znacznego rozszerzenia uniwersalnych dotychczas planów marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem budowania wizerunku zaufanego sprzedawcy. Odpowiedź na wymagania i oczekiwania konsumentów, związane przede wszystkim z wysokim poziomem bezpieczeństwa, są także szansą dla właścicieli sklepów na wdrażanie nowych udogodnień. Rozwiązania te nie tylko bezkonkurencyjnie podniosą poziom marketingowy firmy, ale także zostaną pozytywnie odebrane przez klientów.
Dodaj komentarz